ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΗ

Posted: 26 Δεκεμβρίου 2013 in Σκέψεις-Κείμενα

 Αγαπημένε Άγιε Βασίλη φέτος θα ήθελα μια μεγάλη φτερούγα από κοτόπουλο. Θέλω να ναι πολύ μεγάλη. Πολύ. Θέλω να μπορώ να τη τρώω και να σκεπάζομαι μ’ αυτή ταυτόχρονα. Και μετά να μπορώ να τη φοράω και να πετάω. Θέλω να πάρω τη φτερούγα μου και να κατοικήσω στη γη που υπάρχουν άνθρωποι και ζώα και ήλιος και δέντρα. Δε θέλω παιχνίδια! Θέλω δέντρα πραγματικα Άγιε Βασίλη, όχι αυτά τα ψεύτικα που κατεβάζουμε από το πατάρι και τους φοράμε σκουλαρίκια σε όλα τα κλαδιά και τα φύλλα τους μυρίζουν ναφθαλίνη. Επίσης μην έρθεις από την καμινάδα γιατί έχει στουμπώσει. Γιατί χθες κάψαμε το σκύλο μας για να ζεσταθούμε. Αν συνεχιστεί το κρύο η μαμά μου είπε οτι θα κάψουμε την αδερφούλα μου, μετά σειρά έχει ο μπαμπάς. Αν μπορείς άφησε ένα από τα ελαφάκια σου για να το ψήσουμε και να το φάμε, ώστε να την γλυτώσει η αδερφούλα μου. Ένας φίλος μου μου είπε πως είσαι ο μόνος  Άγιος που πουλάει τόσο πολύ. Να ξέρεις πως σε αγαπώ πάρα πάρα πολύ και πως όσο δεν με καίνε θα συνεχίζω να σου ζητάω δώρα!!

 Π.Σ

Σχολιάστε

